i'm going bald

I'm losing more hair than a chemo patient.

Fast ja, för mig är det ju frivilligt och jag kanske inte borde skämta om cellgiftsbehandling (visst är det väl det chemotherapy betyder?? kan saker bättre på engelska ibland.)
Eller nej, inte helt frivilligt. Saknar mitt långa hår, wuähä. Men något jag hatar mer än kort hår (på mig) är slitna toppar. Systra mi får agera frisör här då och då - när jag har samlat tillräckligt mycket mod för att klippa lite till på mitt dyrbara hår. För två månader sen hade jag typ 35 cm längre hår än vad jag har idag. Det var ända ner till naveln och nu når det knappt mina bröst.
SORGLIGT, ja - det må jag säga!
Men.. det hade ju kunnat vara värre.
Jag hade kunnat vara skallig, t.ex.

Kommentarer
Postat av: Victoria

2009-12-15 @ 20:25:30
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0