loneliness is about the scariest thing there is

Har lallat runt här hemma nu själv sedan klockan 16. Är så uttråkad att man nog inte kan sjunka lägre..
Har i alla fall sköna kläder på mig ehehe.

(glad att pappa har gamla skjortor som han inte längre använder. glad att han är typ storlek XXL och inte har använt sina skjortor på över 20 år - mer till mig!! känner mig naken utan mitt långa hår och går ingenstans utan minst 3 armband. fun fact, huh? haha)
(vad hände med mina bröst på bilden!?!?!?!? hahah)

Haha sjukt tråkig jag är egentligen - och fantasilös. För att komma på en rubrik till så gott som alla mina inlägg har jag googlat på citat. Typ "quotes about makeup" "quotes about loneliness" osvosv. Hahah. Torsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0