size zero must stand for: "ohhh my God, you're thin."

Jag tittar på Supersize Me just nu på tv4. Sjukt bra program.
Andra människor blir äcklade i såna här lägen då man ser det på det här viset. Som t.ex i Du är vad du äter, då de lägger upp veckans mat på ett bord. Oavsett hur mycket och vad jag ätit innan blir jag SJUKT sugen på precis allt som ligger på det där bordet. Andra mår illa.
Och nu i både den svenska och amerikanska versionen av Supersize Me.
Jag blir HUNGRIG. och SUGEN. De mår dåligt och det verkligen visar hur dålig sån där mat är. Ändå ber jag alltid mina föräldrar åka till donken när jag ser sånt här.. Bota mig, någon?


Mhmmh. Jag älskar matprogram.


update: HAHAH alltså är alla dumma eller? inte en enda kotte vet vad kalori är :( blir mörkrädd (oj smiley där igen, ja.)

Kommentarer
Postat av: Em

Köp boken "Den hemliga kocken" och läs den och sen är du botad.. :D

2010-02-03 @ 22:07:18
URL: http://egoinasmamma.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0