yoga is the practice of quieting the mind



Nog för att jag nu har praktik, och vanligtvis går i skolan, men på min lediga tid klättrar jag verkligen på väggarna. Jag känner mig allt för jäkla rastlös, så idag drog jag mig iväg till Farsta för att köpa mig.. någonting som kan råda bot på min rastlöshet (och som kanske faktiskt är bra för mig...).


Jag kan se mina vänners ansiktsuttryck framför mig nu. Rynkad panna, höjda ögonbryn och en lite lätt öppen mun, men oroa er inte, jag är minst lika chockad, jag med!
Kom igen, visst måste väl det här vara bra för en människa som äter mer än en vuxen man och knappt rör på sig överhuvudtaget!? Ehehehhe.
(nu får vi bara se hur bra jag utnyttjar den här fitnessgrejen!! wohoo)


Okej. Jag har provat den en gång nu. Innan passet såg jag ut såhär.
Efteråt var jag nog inte lika glad. Det där yoga.. förjävla jobbigt, du!
Min favoritdel var där man skulle vila.. Mmh.

Kommentarer
Postat av: MALINHE |foto| 13år

SV: ja!:)

2010-02-17 @ 17:57:06
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: Lina K

Har också försökt med Yoga ... och blev förvånad över hur svåra vissa övningar verkligen är! =) Nej, jag tror jag håller mig till Pilates =P Snäppet mer fart i det också (om man nu kan kalla det det)

2010-02-23 @ 08:52:45
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0