buh-bye motherfuckers

Woh. Det går fort, det här. Tiden bara går och jag hinner inte med. Det känns som om det vore bara ett år sen jag satte min fot för första gången på ett gymnasium. Men icket! Imorgon går jag ut därifrån utan att ens blicka tillbaka, det lovar jag.
Så mycket slit, så mycket stress men ändå så många roliga stunder.
Kommer ju sakna någon idiot som alltid kommer och sniffar på en, kramar en och smeker en på kinderna. Det kommer kännas konstigt utan en annan idiot som frågar om man ska på korv-och-mos-dejt också.


Jag har i alla fall köpt en klänning nu. Igår gjorde jag det, och det blev en från butik och inte den jag beställde från stylebystars. Grovt seg service måste jag få säga. När den kommer får jag skicka tillbaks helvetet och betala miljontals kronor (eh ja, nästan) i frakt och allt vad det nu är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0