it is better to play than do nothing

Kul att min pojkvän spelade spel, men sa att vi ska "mysprata" i telefonen sen. För han skulle ju bara spela litegrann.. YAY! So far so good.
Han spelar i två timmar, pratar med mig i 4 minuter och somnar sedan. Klockan 22 på en lördagkväll..

Utöver det brukar han slå mig eller putta mig i sömnen, säga att jag är tung, har stora lår och trä en påse över mitt huvud, men HEY! Det är kärlek det med..

Jag tycker om dig också, Emil.

Update; kanske bör tillägga att han också gör äcklade miner åt mig i tid och otid.
Tough love, kallas det har jag hört..

Kommentarer
Postat av: nattis

Haha va gullig du är Jossan =)

2010-11-23 @ 01:22:45
URL: http://talkaboutshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0