luck is the idol of the idle

Emil blev glad över mitt inlägg. Trevligt, I must say. Inte varje dag man får sådan uppskattning, heee hee hee.

Okej, för att vara ärlig så kanske han inte riktigt reagerade på det sättet jag just beskrev. Han svarade kanske med att säga "Jag ska också skaffa en blogg så jag kan nätmobba dig!!!!!!!!" istället...

Jaja. Alltså, alla som känner mig och min familj lite vet att min pappa kan säga rätt konstiga och totalt osammanhängande (ibland även ointressanta.....) saker (likaså min mor, men det tar vi någon annan gång när det känns relevant). I alla fall - han har sin egna lilla tv-hörna precis utanför mitt rum, vilket betyder att jag måste sitta och lida igenom ett Idolavsnitt trots att jag valt att bojkotta detta trevliga tävlingsprogram.
Jaja, well well. Det kan jag väl ändå tåla - MEN!!!!! Hör och häpna - han ska sitta och KOMMENTERA programhelvetet för sig själv och för mamma också.
"vafan..... är han förkyld!??!!? han låter halvpissig"

"NÄMEN!!! hon har ju ingen talang!!! och engelskan är inte bra.. åh nääee antingen hon eller (insert random name here) får fan åka ut ikväll!!"

Hans fantastiska kommentarer och förklaringar gör ju att jag slipper kolla på ett enda tävlingsprogram framöver - det tackar man så hjärtligt för!



Update: Nu hänger någon löst, som pappa inte riktigt vill ska ut - hör jag.
"FY FAAAAAN. NÄÄÄE GODNATT!! GODNATT SÄGER JAG..... MMm det här var inget bra! Fy fan vad dåligt, få bort den där jävla finskan!!"
"USCH!! Hon skriker ju bara, jag måste gå och hämta mer glögg.."


(bild från google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0