bloggstyling?

Känner att bloggen ser otroligt snygg ut nu. Se det här med min bloggdesign lite som styling..
Är inte utbildad eller intresserad what so ever förövrigt, utan gör det bara lite för att man är tvungen - då är det klart att resultatet blir lite.. vad ska man kalla det? Knackigt!
Övning ger färdighet, sägs det. Hur får man kreativitet då?

I alla fall ligger det snö på backen (än så länge har det inte smält!), och jag tror att alla i min närhet kommer tycka att det är fruktansvärt kul. Jag menar, kommer det ÄNNU mer så lär allihopa få sig ett gott skratt.
Jag som är så duktig på att ramla..
Jag önskar att jag hade en kameraman som följde mig varje steg jag gick, varenda dag. Även på toaletten.
Är inte riktigt exhibitionistisk (komplicerat ord, jag vet!) av mig, men det händer så skumma saker även där inne - jag är helt enkelt för klantig för mitt eget bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0