cheers to a new year and another chance for us to get it right


Okej. Historian börjar såhär - är än så länge dissad av tjejkompisar. Killar vill ha med mig på fest. Vill inte gå utan en tjejkompis vilket resulterar i att jag sitter hemma själv tills en av tjejkompisarna ska ringa upp mig. Ska ta en bild. Tänkte visa på ett ungefär hur jag ser ut (med tanke på att min webcam - från stenåldern - förvränger mitt utseende. lovar att jag är snyggare i verkligheten.. eheh) men kameran får GROVFLIPP. Den börjar ta 20 bilder i rad. Jag blir galen och gör massa miner.


1. WTF??!? 2. Eeeh, ska det verkligen vara såhär?! 3. Efter världens skrattattack sitter jag med huvudet i handen.
(notera min fina plansch som jag fick i spanien -97..)

Skulle försöka mig på det igen. Första bilden gick ju bra.. Men sen tog den - håll i hatten - 84 bilder till. På rad. Utan mellanrum (första gången var det i alla fall med 3sekunders självutlösartid typ).


1. Relativt normal. 2. WTF INTE IGEN!? 3. Garvattack.

Tack för mig.
Lita inte på sånadär jävla webcams från 90talet.

Kommentarer
Postat av: S i m o n

Hur gick det med firandet då? :D blev det utgång med nån tjejkompis? =)

2010-01-01 @ 13:00:17
URL: http://snygging.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0