cleaning up is pretty good after all

Idag är första gången på ca. 2 månader som jag faktiskt kan se mitt eget golv. Har haft en djävulskt jobbig far som ihärdigt har tjatat på mig om att städa upp, men jag har inte riktigt lytt hans order.
Väldigt chockerande då idag att se mitt rum rent, när jag nästan glömt bort hur mitt rum såg ut innan det var helstökigt.

Finns dock nackdelar -
1. Nu måste jag ju försöka hålla det rent?
- Väldigt svårt för en virrig skitgris som jag.
2. Hundjäveln tar ju in skit hela tiden, och redan nu är mitt påslakan skitigt. Skrek lite på hunden - hjälpte INTE!
- Har förövrigt inte haft påslakan på 1 ½ månad heller. Är alldeles för lat för att fixa sådant hela tiden.
3. VÅGAR JAG ENS GÅ PÅ GOLVET???? Det kan ju bli smutsigt igen.
Fan, jag är dömd till att ha ett smutsigt rum.


Väldigt skönt med rena sängkläder, dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0