guilt: the gift that keeps on giving

Julklappar hit och julklappar dit. Orkar man?
Hah, skulle inte tro det! Ligger tryggt och fint i min säng och har inte en tanke på julklappsinköp (långt ord!). Eller jo, där ljög jag väl kanske lite? Alla andra är så fina och snälla som tänker på sina nära & kära stup i kvarten, medan jag hellre ligger själv i min säng eller åker och handlar till mig själv. Egoism, hörde jag det?
Får ju dåligt samvete av alla ödmjuka och omtänksamma människor som ger varandra gåvor hela tiden!
Känner mig lite som världens sämsta människa. (eheheh inte!! är bra som jag är)

(är man lat när man har 3dagars gammalt smink på sig?)


Jävla julhysteri.
Jävla snälla människor!

Kommentarer
Postat av: banana

du ser ut som en 7åring på den bilden. heh kan fixa ihop dig med min lillebror om du vill ;) (orkar itne med honom längre)

2009-12-16 @ 00:05:26
Postat av: Anonym

oscar dvs

2009-12-16 @ 00:06:19
Postat av: josefine

det är det som är så skönt med min webcam - jag ser inte ens ut som jag :''D och jag vill inte ha någon av dina konstiga småbröder haha! så störda. (som om jag är fullt normal?!?!?) men jag menar, de är för normala för mig TYVÄRR juhännä.

2009-12-16 @ 00:33:17
URL: http://differentreflections.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0