jag är inte som ni tror



Och där går ni runt och tror att jag är prydlig och duktig. Plus att jag skriver fint och bra hela tiden.
HAH! In your faces.
Det har jag inte tålamod till.
(klipper och klistrar in väldigt fint i paint förövrigt, måste jag få säga...)
PS. Har fortfarande inte gjort skolarbeten.
PS2. Jag städade inte mitt rum själv.
PS3. Skriver ännu sämre på msn :'''''') (oj, jag gjorde en smiley)



MMh. Juhännä kommer till mig tidigt imorgon. Eller ja, jag har fått henne att lova det åtminstone
- får se hur det blir med den saken! Bara för att jag är så lat av mig ehehee så ska hon få gå i
det kalla vädret mmh. HOW DO YA LIKE ME NOW JUHÄNNÄ?

Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken söt blogg :D

ta hand om dig!

2009-12-17 @ 01:49:37
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0