shut up, brain, or i'll stab you with a q-tip

Tro inte att jag typ försvann i förrgår för att smälta maten där efter min totalgoda frukost. Åh nej. Jag stack till Johanna för att totalköra The Sims 3. Gick finfint, och jag satt ifrån typ 16 till 01. Hann göra en familj med Mr. Burns och Smithers, men gammelgubben hann dö.. Då slutade jag spela, eheheh. Han var otroligt fin och lik, måste jag få säga. (har ingen bild, men han får plats i mitt minne åhåhåhå)

What's up med mig och korta och typ intetsägande meningar? Detta måste få sig ett slut.
Fan. Jag använde mig av ordet "detta". Nu går det för långt.. Det här med stor begynnelsebokstav skadar mig. Grovt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0