success is falling nine times and getting up ten

Det här med att blogga är sjukt läskigt. Man har liksom inte en aning om vad det är för människor som sitter där framför skärmen någonstans i Sverige (antagligen) och höjer på ögonbrynet åt det man skriver. Men det är det som är så skönt. Man kan sitta och skriva hur mycket blaj som helst utan att den "riktiga personen" blir dömd. Det är ju bara den där bloggidioten som blir dömd och stämplad.
Men I like.

Ni får gärna typ montera upp kameror i mitt rum och typ gå efter mig med kamera så kan ni ju i och för sig se att det bara inte är bloggtjejen som är en idiot. Det är den "riktiga personen" också.

Eh. Visste inte riktigt hur jag skulle avsluta inlägget så jag gick ut med hunden. Då hände det. Det som händer varenda år, varenda jäkla årstid, varenda månad, varenda vecka och varenda jäkla dag (trodde jag skulle slippa undan idag) - JAG RAMLADE!

Gammal bild, men samma princip. (vill tacka den tappra själ som bestämde sig för att köra grodperspektiv. eh nej)
Till er som ännu inte fått känna på marken - jag avråder er. Varför? Ja, det är svinkallt, kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0