the best thing is to look natural, but it takes makeup to look natural

Öh, ligger och filosoferar (as usual) så här på kvällen, och så kom jag på två stycken saker som verkligen är sjukt jobbiga/onödiga.
1. När jag hittar en intressant blogg läser jag första sidan där som syns, och sen efter det, av ren tvångstanke typ, MÅSTE jag läsa hela arkivet också. Fatta jobbigt det är om personen har bloggat i 2 år.. Allvarligt, jag kan hålla på en hel dag, och sen måste jag fortsätta lite nästa dag också. Sjukt jobbigt och tidskrävande. Jag menar, vad hoppas jag på att få hitta egentligen?

2. varför varför VARFÖR måste tjejer alltid påpeka att de är osminkade på någon bild om de lägger upp en sån? Sjukt onödigt, för man ser ofta det ändå. Skäms de här tjejerna, eller vad är grejen? Varför skriver man så? För att folk måste veta att man är osminkad just för att man ser naturlig och fin ut, eller är det för att om bilden skulle kunna vara lite ful så kan man skylla på att man är osminkad?
Ge mig svar.. Typ nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0