the rich are the scum of the earth in every country


Ytterligare två funderingar på g -
1. Är det bara min familj som typ kollar priser på saker de sett? Alltså.. Mamma lovade grannen nu för två veckor sen att hon skulle ta hand om deras post, mata deras kanin osv medan de var på någon skidresa (antar jag). Okej, det gjorde hon, och idag kom grannen över medan mamma inte var hemma för att lämna över vin som tack för hjälpen.
Vad gör mamma och pappa? Jo, de gå in på systembolaget.se och kollar hur mycket den jäveln kostar. Hahahah så fult gjort, som om det spelar någon roll?
Likadant med mig typ. Ser jag någon tröja eller vad som helst på en blogg så kan jag ibland känna att jag verkligen måste gå in och kolla på hemsidan vad den kostar. Varför varför varför gör jag så!?!?

2. Varför ska jag alltid, verkligen alltid, bli så freaked out när det ringer någon till min mobil vars nummer jag inte har sparat? Måste typ skynda mig in på hitta.se, slå in numret och få fram vem som har det där numret. For what use? Det hinner ju  ändå sluta ringa innan jag ens är klar med hela det här mission:et. Sjukt, Josefine. Sjukt. Lär dig!
(eheh hände nyss, det var därför, johanna, som jag inte svarade första gången....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0