the weird one is back

I natt låg jag som om jag hade fastnat i någon slags skolhyfs. Armen hade jag ovanför huvudet, och jag hjälpte den armen att vara uppe med den andra - precis som om jag satt i klassrummet, höll på att somna, men ändå envisades med att få svara på en fråga.

.. Som om jag någonsin skulle vara jättetrött men ändå känna att ingen annan ska få chansen att svara? Pff.


Jag är förresten back in business när det gäller att skriva ner konstiga tankar i en mobbad blogg. Hallelujah och tack gode gud! Äntligen någon med vett i huvudet, tänker ni väl nu..
Eller?
Nej, jag tänkte väl det.

Sen kanske ni ser en förändring vad gäller stor bokstav i början av meningen.. Ja, jag vet inte riktigt om jag orkar hålla mig fast vid det hela resan. Men.. till en början får även versaler vara med i bloggen, även fast jag inte tycker om dem.
En liiiten stund kan de väl få vara med ändå? Det är ju trots allt snart jul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0