we're fools whether we dance or not, so we might as well dance

chillade hela natten på en klubb med min syster och hennes vänner. danced my ass off, fer suure.
tiden flög iväg på dansgolvet, och helt plötsligt stängde de av musiken. va? stängningsdags? vad i..? sen när?!?!
pappa var en ängel och hämtade johanna och mig i stan halv 5 imorse för att det var sjukt stört väder och han tyckte synd om mig. (jag ringde honom inte, han ringde och insisterade på att få komma och hämta oss.)
jaja, tackar inte nej till en varm bil när man står och fryser i sina sjukt kalla converse som man var så smart och tog på sig. om man blev blöt av snön? HAH, oja.

tillbaks till där vi slutade sist - på julafton var alla nöjda och glada över det de fick.
fick en mobil (ville inte överge min gamla? jag satte i ett comviqkort i det så jag fortfarande kan ha den jag haft i 5 år också..), påslakan osv (värt, jag önskar mig det varje år), mjukisdräkt, pyjamas, små tjejgrejer, en flaska vin, krämer från body shop, underkläder osv. småsaker som man alltid behöver! pappa sa att jag inte hade fått allt, och att det kommer mer senare.
på juldagen väckte han mig och sa att vi skulle åka och köpa nintendo wii också, which we did. köpte ett harry potterspel till också, haaa. någon har barnasinnet kvar..


wiiet står fint och bra i hyllan. fick godis i julklapp också ehe. såna där goda och sura remmar..
(vem kom på att det skulle heta remmar? det är godis, låter bara jättefel)

ska chilla vidare nu i min säng. harry potter på wii, wohoo.
enchanted är väl det enda som går på tv nu eller? sjukt ovärt.

Kommentarer
Postat av: Emelie

WII! :D kan tänka mig att du får lite lätt panik när du spelar. ;)

2009-12-29 @ 15:05:24
Postat av: josefine

hahah skämtaru eller? (a) tillochmed på harry potter fick jag panik och damp, blev fucking galen. jag, som harry (haha), skulle jaga draco och det gick inte!!! jag lyckades liksom inte, så jag gav upp. har inte spelat sen dess, hahahah

2009-12-29 @ 23:22:49
URL: http://differentreflections.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0