the appeal of cinema lies in the fear of death



I torsdags skulle jag på bio med en kille. Jag var lite nervös över det hela eftersom att Emelie, min kära vän, har varit på en oerhört hemsk biodejt. Alltså jag skrattar bara jag tänker på det.

Hon mötte upp en kille i stan, gick och hämtade ut biljetterna som de reserverat och sedan gick de och satte sig i kungsträdgården en stund för att vänta ut tiden och (förhoppningsvis) prata lite.
Han var ju inte riktigt den pratglada typen och verkade inte ha några sociala förmågor överhuvudtaget.
Låt oss säga att han inte var den bästa på att hålla igång en konversation.

De gick och såg filmen, och efteråt när de skulle säga hejdå vid tågen så drog han världens fuling. Hon kände ju ingen connection till den här killen överhuvudtaget, så hon ville väl bara ha ett snabbt hejdå så att hon kunde dra hem sen, men ne, han skulle be om en jäkla puss så hon sträckte sig och skulle pussa honom på kinden.
Självklart så vrider ju han huvudet så hon pussade honom på munnen.. Snacka om att hon blev helt ställd. Behöver jag ens nämna att de inte sågs efter den här biodejten?

Men i alla fall. Bion med den här killen gick bra, var inte obekvämt överhuvudtaget. Faktum är att vi var så bekväma med varandra att jag åt middag med hans familj dagen efter och även sov över hos honom.

Det kändes ju nästan som om vi känt varandra i flera år. Fast ja, utan att riktigt känna varandra. Om ni hajar.
Säg till om ni hajar, för jag själv förstår inte riktigt..


Och ja, just det. Vi såg The Bounty Hunter. Riktigt rolig film.

Kommentarer
Postat av: Jenna

uuuh, vem är han? ;)

2010-04-11 @ 18:04:26
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/
Postat av: JOAKIM.

http://stjarntecken.theinformationguru.com/

2010-04-11 @ 19:08:31
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/
Postat av: Jenna

haha bålsta.. kunde du inte hitta någon liiiiiite längre bort? ;) haha.



Jo det är sjukt jobbigt nu inför studenten och allt :( Mycket att tänka på.. men men, det fixar sig! :)

2010-04-11 @ 21:50:34
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0