making the beginning is one third of the work

Kära (gamla och nya) vänner!
Jag har loggat in här idag för att meddela er om att jag inte är död, så som så många av er kanske förmått er att tro.
Än så länge har jag inte kolat, jag har bara råkat leva mitt liv lite sådär efter studenten, så som sig bör. Har haft för mycket roligt att göra för att kunna uppdatera er om, och det har tärt på mitt hjärta till den gräns att jag nu, här idag, ger er ett inlägg. Och härmed lovar jag att inte försumma er medvetet någonsin igen!

Inte heller har jag några bilder att visa er, då jag haft så roligt att jag glömt bort att jag ens äger en kamera. Så från och med idag, mina vänner, börjar vi om. Detta är vår nystart!

Namnet är Josefine. Josefine Nordling för att vara exakt. Råkar vara 19 år gammal (och ett halvt!!! ni minns väl hur viktigt det var med halvår när man var ung?) och bor i en förort till Stockholm. Om dagarna umgås jag med fina vänner (inkluderar även att festa), pratar med mig själv och drar värdelösa skämt. Ibland när cheferna på mina två extrajobb får för sig att jag ska jobba gör jag även det. Jag gick just ut hotell&restaurangprogrammet, så jag jobbar nu som servitris på det ena stället, och köksbiträde på det andra. Det är fint, det.

Det är allt jag avslöjar idag, mina vänner. Stay tuned så får ni i framtiden veta mer om mig. Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: m a ti ld a

sv' i understand.. hihi. jag gillar den vänstra och den i mitten :) Allt bra med dig?

2010-08-11 @ 08:32:21
URL: http://sparklegirl.blogg.se/
Postat av: CLASSY - TÄVLING PÅGÅR!

Tusen tack du, vad glad jag blir :) Sovit gott?



FÖRESTEN SNYGGING! VA GÄRNA MED I TÄVLINGEN JAG HAR JUST NU DÄR DU KAN VINNA EN VALFRI KLOCKA! ;)

2010-08-11 @ 08:48:21
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Cissi

Jaha men gud! hur klarar du dig? :O jag måste äta frukost! :)

2010-08-11 @ 09:59:21
URL: http://ceciliav.com
Postat av: MATILDA ROSQVIST

haha vad sött :D

2010-08-11 @ 11:15:43
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0