tweet tweet

Just det! Kanske ska nämna för er, kära vänner, att jag även har twitter.
Jag vet att många av mina gamla läsare har övergivit mig och min blogg just för att jag haft sån gles (läs: ingen) uppdatering under sommaren. Lite det + det faktum att man med twitter kan uppdatera överallt har gjort att jag skaffat mig twitter.
Nu i början har jag ju blivit lite lätt beroende så nya uppdateringar (tweets) kommer ganska frekvent.

HÄR kan ni som är intresserade av min konstiga vardag följa min twitter.

Några utdrag av mina senaste tweets;
"tack så mycket, pappa, för att du tyckte att det var en god idé att öppna min dörr och spela lillbabs på hög volym tills jag vaknade. #TACK!"
"råkade skratta medan jag åt så nu har man rödlök i näsan #skönbrännandekänsla"
"lata dagar som denna tackar jag någon form av högre makter för att vattenkokare och varma koppen finns. tackar även far för colaburkarna.."

Kommentarer
Postat av: BAVE AMIN

Tackar så mycket du! :D Kul att du kikar in här igen, kram

2010-08-13 @ 20:23:14
URL: http://baveamin.blogg.se/
Postat av: josefine

sv: tackar så mycket :D

dom kan du hitta på primark i London ;D

2010-08-14 @ 11:39:05
URL: http://technicolor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0