when your dreams turn to dust - vacuum



Idag släpade jag min lazy assrumpa ur sängen, ner i garaget för att hämta dammsugaren. Därefter dammsög jag HELA huset. På eget bevåg. INGEN bad mig. Jag tycker att jag hörde en hel del vuxenpoäng där va?
Vad händer under tiden jag dammsuger? Jag slår till dammsugaren med själva munstycket så att den börjar låta konstigt. Jag suger upp hundens leksak (hoppas att han kan förlåta mig!?) och hans mat.
Hej, jag är skitbra på att dammsuga.

Vad hände efter att jag dammsugit hela huset? Jo. Jag insåg att jag även behöver dammtorka möbler. KUL. Får ta tag i det någon annan dag, om jag grips av städnoja igen, dvs.

Förstår själv inte varför jag fick för mig att dammsuga den dagen jag DÖR av mensvärk. Total lidelse. Nära döden. 

Note to self: duscha aldrig mer innan du får för dig att städa - det är väldigt fysiskt krävande, nämligen, så du lär behöva en dusch efteråt också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0