cheers to a new year and another chance for us to get it right

Sådär ja. Jag droppar in lite sådär sporadiskt i min egen blogg, bra. Bra jobbat, Josefine.

Ja, i alla fall - imorgon är det nyår. Hetsen är total. Tjejer springer runt och letar den mest fantastiska klänning man kan hitta + matchande skor, planerar hår och smink. Ja. De flesta tjejer. Men inte jag..
Jag ska gå klädd i leggings, tunika, vanligt hår och vanligt smink. Som ni förstår är inte nyårshypen sådär jättestor hos mig. Inte heller glamouriga klänningar. Eller massa smink. Eller skyhöga klackar. Ne, förstår ni. Bekvämlighet - den hypen är stor hos mig, vettni.

Ska imorgon gosa runt i mina platta höst/vinterskor och leggings och småskratta (och tycka synd om, förstås) alla stackars tjejer som fryser i sina korta klänningar.

Kommentarer
Postat av: Fanny

så jäkla rätt egentligen, jag tar åt mig när du säger alla med hypen, fixa klänning, skyhöga skor, smink och hår...

jag ÄR hypen :P

2011-01-03 @ 23:45:43
URL: http://partysessorna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0