confession is the first step to repentance

Efter några glas vin känner jag att jag kan bekänna mig inför er. Jag är ingen dömande människa - inte alls, faktum är att jag blir arg på folk som är för dömande eller fördomsfulla. Well, när jag var yngre, och har alltid tänkt att "men fan.. jag kommer aldrig bli kär i någon som spelar hockey eller snusar", men nu sitter jag, efter fyra månaders "dejtande" hemma hos min pojkvän - som är hockeymålvakt och snusar otroligt mycket. Slöseriaktigt nästan.


Men ah, eftersom att jag tror att det är vinet som talar så sätter vi stopp här. Ja, så gör vi. Nu ska jag snart ut i dimman, serrni. Ska dra förbi jobbet och ta ett glas vin/cider/öl/whatever jag känner för innan vi drar ut på riktigt. Jaaa. JAAAA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0