finding a good bus driver can be as important as finding a good musician

Är lite lack nu.
Var och åt med pojkvän och hans bästa kompis, och sen när vi ätit klart skulle jag ta bussen hem - självklart ser vi att den åker förbi precis när vi kommit ut ur restaurangen, vilket betydde att det var en halvtimme kvar till nästa. JAHA. KUL!
Fick snällt vänta, och sen när bussen väl kommer och jag kliver på är det en grinig busschaufför som säger "jaha.. lite svårt att se dig när du har helt svarta kläder på dig!!!!!!!!".
Jaha... Grejen är ju att jag hade mullvadsgråa byxor (okej, mörkt nog..) och brun skinnjacka (jaha.. också mörkt, kanske) MEN!! En ljusgrå tröja och en röd sjal hade jag också på mig (och jackjäveln var öppen). Plus att det var snö runtomkring, och mitt ansikte är lika vitt som snö, så det lyste ju upp lite det med.

URSÄKTA BUSSCHAUFFÖRSJÄVEL att jag inte brukar åka den sträckan och inte är beredd och har på mig en reflexkroppsstrumpa. FÖRLÅT!

Men jag är då inte bitter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0