there has been only one christmas - the rest are anniversaries

Lika fort som julafton kommer, så är den också över.
Idag har jag kollat på Sunes jul, duschat, splittrats från pojkvän (alltså inte gjort slut.. bara gått isär för att fira jul på olika håll), ätit mat (till bristningsgränsen), ätit tårta (syster fyller år), mött pojkvän för att byta julklappar samt suttit en kort stund vid datorn.
Imorgon bär det av till mormor&morfar för att fira jul nr 2 med dem och min moster + sambo.

Jaha. Men annars.. Över, ja. Ja, nästa steg är att fylla 20 vilket sker i februari - inte alltför långt bort. Räknar nästan med att få köpa ut från systemet åt folk sådär i sista sekund. Yay. Men man får väl ta en för laget, antar jag.


Kommentarer
Postat av: emelie

"Nästa steg är att fylla 20". Vad hände med nyåååååååår? :D

2010-12-27 @ 00:29:52
Postat av: josefine

den hypen bor inte hos mig, haha

2010-12-30 @ 15:56:00
URL: http://differentreflections.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0