let's be naughty and save santa the trip

Long time no see, mina vänner. Av förklariga skäl (eh.. julpanik + pojkvänsmys) har jag inte riktigt haft lust (eh.. tid kanske!?) att uppdatera som jag vill. Plus att jag inte varit särskilt humoristisk på sistone.
Eller eh, min pojkvän begs to differ, skulle jag tro, då en fras som frekvent kommer ifrån hans mun är "Åh, du är så roliiiiiig". Men ja. Enough skryt, så att säga.


Nu har jag iallafall slagit in alla julklappar jag lyckats inhandla (oops, har missat mormor+morfar och moster+sambo, de får någon gammal trisslott kanske!? japp.) och har placerat dem fint under en minijulgran i vardagsrummet.
Alltså.. Förut hade vi alltid en stor, fin julgran (ej riktig, då vi alltid haft katt eller hund.....), och trots att vardagsrummet är lika stort som det alltid har varit så "får inte en stor julgran plats" längre. Nähä, how come?
Men nu har vi typ en 50cm hög julgran. Som står på ett litet bord. Eller ja, jag tror att det från början faktiskt är en pall.. Ser lite ut som något man skulle kunna sitta på när man mjölkar kor eller täljer träfigurer, måste jag säga.

Jaja. Nu ska jag också städa mitt rum för "ojojoj fan vad stökigt du har det!!!!!!!!1111111" ungefär. Jag tycker det blir en fin idé att slänga in alla kläder i garderoben, sopa golvet och sen byta påslakan så ser det ju helstädat ut. Fint. Då kan jag efter det smita iväg till Herr pojkvän, så att jag har möjlighet att vakna med honom på julafton. NICE JOB.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0