birthdaygirl sure knows how to party

Haha, vad i hela friden gör jag på min födelsedag egentligen? Det är så perfekt situation EGENTLIGEN. Fredag, har pengar osv. Men vad händer? Jag jobbar över på praktiken och kan inte gå ut eftersom jag har praktik imorgon och lovade att börja tidigare också pga. att Henrik (handledaren/ägaren till butiken) har mycket att göra. Ehe, sånt som händer.

Jag har i alla fall fått en systemkamera. Och Dag-Ottosaker. Ren lycka. (för er som är totalt obildade och har fel humor så är det brevbäraren i buskispjäser)
Nu ska jag äta pizza.. Mitt val. Perfekt mat för en födelsedag.

Nu är jag hela 19 år.

Kommentarer
Postat av: Molly

grattis!!! :D

2010-02-12 @ 21:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0