i don't consider myself bald, i'm just taller than my hair


TJENA hej eheh det är jag SOM ÄR TJEJEN med evighetslångt hår.

Så skulle jag ju kunna ha sagt. Men det stämmer ju inte, så det tänker jag inte säga. Jag saknar mitt hår, det långa jag hade förut. Det var liksom mest det jag ville säga.

Och att jag är kär i Bondi Rescue-killarna. För er halvt efterblivna (wink wink ;)) så är det "Livräddarna på Bondi Beach". Jag kan liksom inte rå för att de är så charmiga, solbrända (nästan åldrade av all sol).
Sen har de egentligen en ful dialekt men som jag liksom lärt mig acceptera, och massor av solkräm på läpparna som gör att de ser ut som idominfjortisar. Men av någon mystisk anledning gör det ändå ingenting för jag har typ blivit KÄR. I serien, i vattnet, i killarna. I Australien.
Förövrigt har jag suttit i flera timmar (utan min vetskap) och tittat på säsong 1 av serien på youtube. Kan. Inte. Sluta!

Kommentarer
Postat av: FEBBS

så skulle jag gärna vilja säga också.. haha, mitt hår är hemskt,slitet och bajs :(



haha jag vet inte... men neeej sluta jag är inte alls vig eller ngt, bilden togs väl exakt när ja gjorde så :O

2010-02-21 @ 12:23:54
URL: http://febbs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0