sentimentality is a superstructure covering brutality














Ibland kan jag bara inte hjälpa min brutalitet.
Men död åt ":P". Så har jag tyckt så länge jag kan minnas.
Fanskap till gubbe som jag verkligen vill döda. Förinta.
Ibland vill jag bara tolka det som att alla som använder den är totalt efterblivna. Jag menar - att folk inte ens SER att en är sjukt ful och hånfull. Inte alls gullig på något sätt. Bara ful. Och efterbliven. 

Förövrigt var Johannas svar bara ett enkelt "flåt". Djävulskt.

Kommentarer
Postat av: :p

Jag tar det där som en förolämpning

2010-02-05 @ 11:26:33
Postat av: Elle

herregud! en till som avskyr dom. frukost till middag och nu det här!? vart ska detta sluta....

2010-02-05 @ 18:50:18
URL: http://elle91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0