what a strange power there is in clothing



Alltså.. Jag är så dålig på att ta tag i saker. Jag har bilder, tankar och konstiga idéer för mig som jag har tänkt lägga till på bloggen, men jag orkar liksom inte. Nu kommer det i alla fall, bättre sent än aldrig. Fast ja, inte med samma roliga idéer och tankar jag haft under dagen, utan helt andra saker.

I alla fall utförde jag en garderobsrensning idag i ljuva toner av gamla Tupac CDs. Varför jag valde idag var väl för att jag har varit ledig plus att syster kom hit. Ni vet väl själva att man har så himla svårt att släppa taget om kläder? Ja, min syster behövdes liksom där för att kunna tvinga mig.



Sortering av mina underkläder skedde också.
Alltså.. Är jag ensam om att sortera mina underkläder i såhära.. modell? Olika modeller i olika högar? Hur sorterar ni era underkläder och strumpor? Jag har typ "mjuka hotpants dääär, spets dääär, halvstring häär (oj vad fel det kändes att skriva string i en blogg.. haha pryd!??! ne), låga strumpor häär, höga däär, knästrumpor däär" osv. Jag måste typ lägga dem i rätt ordning som jag använder dem också när jag lägger dem i garderoben. De jag använder mest är liksom längst fram och sådär. Sjukt irriterande..
Och sen bild nr 2. är resultat efter rensningen.
Nu har jag bara en garderob till att ta tag i.. Vi skulle ha gjort den med men..

Systra mi somnade!

Kommentarer
Postat av: Molly

hahah nej jag sorterar också underkldäer så :D

2010-02-18 @ 22:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0