you cannot teach a crab to walk straight



Nu har jag gått igenom djävulens påhittsdag. Fan. Okej, så dagen börjar bra (förutom att jag vaknade alldeles för tidigt och inte kunde somna om!!!), hinner se en stund på tv och sen dags att gå. Bussen går nästan helt enligt tidtabellen och jag hinner med tåget, som OCKSÅ är i tid(!!!). När jag kommit fram med tåget så hinner jag till och med bussen och kommer i tid till praktiken.

So far, so good. Dagen går, utan konstigheter. Däremot så började det dåliga när vi började rensa krabbor. Det tar för lång tid så jag får jobba över en timme, woho (superkul, verkligen!!!), och sen precis när jag börjar bli klar och Henrik (handledaren) ska ta över så fucking skär jag mig på krabbskal.

Krabbor ska för i helvete bara kunna göra illa folk då de lever, inte fan när de har dött, blivit kokta, frysts ner och sedan tinats. Då ska de vara så in i döden döda och inte skada en enda människa. Men nä! Jag föll offer för en död krabba.

Efter det så byter jag om, och ser bussen komma, men springer och hinner med den ändå.. Jag blir hoppfull och tror att hela resan hem ska gå bra. Självklart inte.
Ne, tåghelvetet var lite drygt 20 min sent och jag missade bussen i centrum så jag fick gå hem.


Sen blev jag dock glad igen när jag såg på Bondi Rescue som pappa spelade in åt mig imorse.. hee..heee.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar din blogg något oerhört mycket haha! :)

ha det!

2010-02-26 @ 03:10:21
URL: http://fannileon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0