feeling important makes one heavy, clumsy and vain


Alltså.. Jag önskar verkligen, högt och innerligt (vad fan använder jag för ord egentligen!?) att någon förföljde mig diskret med en videokamera. Skulle vilja få allt inspelat material sen på typ nyår och titta på mig själv göra konstiga och klantiga saker. Jag är allvarlig. På alla nyår framöver vill jag se på roliga saker med mig själv som har hänt under året liksom.

Öh, anledningen till att jag tänker såhär konstigt är för att Jacqueline ringde tidigare idag för att fråga om jag ville följa med och åka pulka. SURE! sa jag. Sagt och gjort. Det är nu bevisat att jag inte är något underbarn vad gäller pulkaåkning. Faktum är att jag suger. S-U-G-E-R!!! Jag har ju tidigare nämnt att jag ramlar minst en gång om dagen. Ja, låt oss säga att jag nu har ramlat tillräckligt för en vecka.
Allvarligt.. jag kom inte ens ner för backen, utan jag lyckades svänga mitt i backen så att jag, pga. farten, åkte över på sidan och flög/tumlade runt ner för resten av backen. Som en jävla vante! PAH!
Jag ser fram emot saftiga blåmärken.
Jag ramlade även när jag stod nere på plan mark i pulkan. Jacqueline frågade hur jag lyckas, jag kontrade med att fråga hur alla andra INTE lyckas.






Min största fiende. MEN! Hör och häpna, jag ska åka någon dag framöver igen. REVANSCH!

Kommentarer
Postat av: ida

tack :)

det är mitt riktiga hår, tycker man kan hålla kvar volymen bättre om man har en fläta som stöd, hihi. Har riktigt hår just för att diademen sitter så konstigt + är gjort av konstigt synthethår som jag tycker lätt ser skabbigt ut :P hihi

2010-01-06 @ 23:56:15
URL: http://nigels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0