get off your horse and drink your milk

Jag har tydligen börjat gilla mjölk också. Det här börjar bli creepy. Jag har inte druckit mjölk frivilligt sen jag var 8 år gammal.
På 11 år har jag inte druckit mjölk och nu gör jag det. Bara så där liksom. Har nästan fått dille på det och tycker att det passar bäst till all mat. What is going on, man? Jag dricker det hela tiden. Som om jag måste dricka lika mycket mjölk som jag har missat under dessa år..


Freaky. Både chips och mjölk.

Sen när!?!?
(bilderna är förresten lånade från google)
Och så vill jag peka på en annan sak i förra inlägget. Smaksatta tortillachips räknas inte heller som de chipsen jag inte tycker om.

Kommentarer
Postat av: S i m o n

Mjölk e najs, speciellt på morgonen tycker jag :)

2010-01-03 @ 19:24:42
URL: http://snygging.nu
Postat av: ida

åååh... assugen på chips asså :c haha

2010-01-05 @ 00:45:01
URL: http://nigels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0