if it wasn't for dogs, some people would never go for a walk


Nelly och min baby lekte hejvilt idag.

Varför kan hundar komma undan med så mycket som vi människor inte skulle göra? Jag, som snart fyller 19, skulle bli totalt uttittad om jag började hoppa runt och slå folk. Jag skulle till och med få skäll. Hundar gör detta konstant. Även sina vänner!

Jag skulle bli totalmobbad om jag började kasta mig runt i snön, doppade huvudet och grejer.
Springa lös och låta galen liksom.
Jag vill också vara hund!
Jag vill också få godis så fort jag gör något bra (men skällen när jag gör något dåligt kan ni gärna kapa bort, det avsnittet gillar jag inte i hundlivet)

ps. angående rubriken.. jag är en av "some people". ds

Kommentarer
Postat av: pubes

sv: haha :D

men det skulle ju inte spela nån roll, dom skulle ändå inte kunna lista ut vem av barnen som sa det :)

2010-01-13 @ 22:06:23
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Haanna^^

hejj, du har photoshop va?

Så..hur gör du dom där "prickarna" på bilden som är i detta inlägget? xD

2010-01-14 @ 19:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0