if it's the psychic network, why do they need a phone number?

Jag var ju som sagt ute igår. Dansade och hade kul.
Men på vägen hem börjar en kille snacka med mig, och till slut säger han att han vill att vi ska ses någon dag.
Vad gör jag? Jo, jag säger ja och ger honom mitt nummer.
Varför? För jag vill bli av med honom.
Jävligt dumt, måste jag säga, då det bara var att jag blev av med honom på kort sikt. Nu har han ju mitt nummer och kan ringa när det passar honom.
What is up with that? Varför gör jag såå? Så otroligt jobbigt sen när man jämt får massa sms från nummer man inte har tillagt i mobilen.
Detta var inte heller första gången jag gör så. Jag tror att jag är lite rädd för att verka otrevligt. Damn it.
Nu verkar jag ju helmesig också.. Inte så jag tänkte framstå genom bloggen precis.
Hade varit coolt om ni tyckte jag var superwoman typ.

Men. nu. är. det. pajat. Tusan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0