i'm like a walking time bomb. i could fall off the wagon at any second..

Jag och Emelie bestämde igår att vi ska åka skridskor idag i Kungsträdgården. Kan bli kul.
Men det första hon sa var (låt mig använda hennes ord):
"då måste jag ladda kameran! hahahah lär ju få en bild på iaf ett av dina fall ;)"
Ja, man tackar, ja.

Vilket får mig att tänka på när vi åkte skridskor på idrotten i 8an eller 9an. Jag föll pladask på ryggen ett antal gånger och alla, verkligen alla, stod och skrattade åt mig. Och INGEN var förvånad över att det var just jag som låg där och sprattlade.


Snacka om att känna sig både utpekad och utskrattad.


Återkommer sedan med en fucked dagens outfit.

Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

åhh tack 3500 gab vag för den

2010-01-17 @ 11:55:45
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: Emelie

det gick ju bra! :D haha men hoppades på ett fall iaf (A)

2010-01-17 @ 18:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0