just some crispy snacks


Ibland är det sjukt skönt att bara skärma av sig från världen. Jag gick iväg på nyår, kom hem vid 5 på morgonen och stupade i säng.
Sen låg jag hela dagen i min systers gamla säng (hon bor ju inte här längre, wuähä nu vet jag hur ensambarn känner sig!) och kollade på tv. 1a och 2a januari spenderades alltså i min systers gamla avdankade säng. Hade inte ens mobilerna med mig in dit. Jag kan inte ens räkna på fingrar och tår hur många missade samtal och sms jag hade. Folket måste ju ha trott att jag verkligen stupade på nyårsnatten. Härligt!

I alla fall.. Igår kikade jag på Harry Potter (no shit, sherlock, you did!??! ehe aa) och jag sa högt till mig själv "okej josefine, nästa reklampaus - kör situps och armhävningar, du har inte tränat på 100 år". När pausen kommer, vad gör jag då tror ni? Jag smyger ut i köket och fixar chips och dipp.
VAD - I - HELVETE? Jag gillar inte ens chips.
Kom inte och säg att Pringles är chips, för det är det inte!!! Har inte ens en liknande smak mmh. Pringles totally works.
MEN JAG ÅT VANLIGA ÄCKELCHIPS. Oh man, why? Vad har hänt med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0