psychos will be psychos; they don’t need video games to help them


Tja. Här chillar jag, liksom. Skulle bara skriva det.
Har precis spelat klart Harry Potter.. wuöp. Har klarat ut det. Vad gör man nu!? Spelen är ju så djävulskt dyra, och då borde de ju liksom vara längre. ehe. Jag menar.. jag måste ju kunna sitta flera dagar i rad utan att jag klarar spelet!
(palla att min hand ser lika stort ut som ett dasslock på bilden. äh, vad gör man!? synd att jag inte har så stora. vore ju perfekt för mig eftersom jag alltid tar med mig massa mat in i mitt rum och sitter här och hamstrar. jag menar, hade mina händer varit gigantiska hade jag ju fått med mig så himla mycket mer mat..)


Kommentarer
Postat av: Em

SV: Haha, tack!

2010-01-10 @ 22:43:43
URL: http://myseasons.blogg.se/
Postat av: Elin - En blogg om allting!

härlig blogg! hur mår du ida?<3

2010-01-11 @ 07:41:38
URL: http://enfinelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0