remember: when they make the ice, they make it slippery side up

Bildbomb (lite i alla fall) från gårdagens skridskoåkning.

Okej.. Det vore pinsamt om han på bilden (där bakom mig) råkade se det här. Men han var snygg. Han gjorde mig dock nervös, för han var hockeyspelare (det ser man på de jävlarna som kan åka med kontroll!!!) och verkligen svischade förbi, och jag fick redan innan kämpa med balansen, och så kom den där och stressade. Han fick mig att nästan-ramla flera gånger. 
Sjukt nerve-wracking.


Emelie ville ta en bild mitt i åkningen. Fine. Den efter tog hon dock innan vi började åka. Minen kom till följd av att jag höll på att ramla just då. Vackert? Nej.


Emelie ville att jag skulle ta kort på henne också, så att det fanns, liksom. Well, jag åkte in till kanten för inte fan vågade jag stå på isen, stilla, och ta kort. Bilden blev inte så bra, som ni kan se. Jag åkte in till kanten, flög bakåt så att jag liksom hängde i staketet. Därav hennes garv.
På den andra bilden ser jag faktiskt ganska snitsig ut! WOHOO!



.. Och ja, det var kallt att åka i strumpbyxor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0