the first fall of snow is not only an event, it is a magical event


Jag råkar vara en tjej som verkligen hatar att vänta. Häromdagen skulle Johanna gå till mig. (varför hon inte tog bussen förstår jag inte. palla vara hurtig liksom..) Det tar vanligtvis ca. 20 minuter att gå (bussen tar 5, därför föredrar jag den ehe) men efter lite över en halvtimme blev jag otålig och skickade iväg det här smset.
Ja, bilden råkar vara otroligt suddig, men det står i alla fall "har du fastnat i en snödriva eller?!". Vaför jag ställde just den frågan vet jag inte, eftersom om det vore jag, om någon av oss, som skulle fastna i en snödriva..

Kommentarer
Postat av: tjohej vad det går mellan pattar & lår.

jag väntar gärna, för jag vet att jag jänmt är sen ;)

2010-01-08 @ 17:53:19
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

hehe härligt sms! :)

Sv: träning är sjukt roligt! men om man inte tycker det ska man ju inte tvinga sig själv, då får man försöka hitta på andra aktiva saker man kan göra :D

Ha en bra kväll!

2010-01-13 @ 20:00:51
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0