the story of my graduation

YES. MINA VÄNNER! Äntligen har jag hämtat ut min kära studiedator. Nu är jag också back in business. Kanske inte som förr, med tanke på att jag halvt har sommarlov.

Jaja. Jag tog åtminstone studenten - det lyckades jag göra. Den 3dje juni tog jag mitt sista kliv som elev på John Bauergymnasiet. Färjan som tog oss ifrån Liljeholmen till Riddarholmen lutade ju EN DEL när vi stod och väntade på att få springa ut - för alla stod på den sidan som man kunde se folkhavet (föräldrarna) ifrån. Efter att random snack med familj var klart satte vi våra festsugna fötter på flaket. Det började med att vi fick kasta av typ 20 pers som inte tillhörde våran klass då de tog för mycket plats och sprutade ut vår dricka. Eh, har nog aldrig varit så arg förr tror jag. Stod och skrek som en och en annan diktator tillsammans med två tjejkompisar.

BLÄBLÄ. I alla fall slutade kvällen bra. Jag var hemma med släkt och familj plus någon enstaka kompis, sedan kom Jacqueline skrikandes på gatan tillsammans med Pixie. Jacqueline fick lite paj och vi drack lite vin, sen vinglade även Emelie förbi och vi tog hummerlimon till Vidja där vi skulle hämta upp Jennifer.
Eheheh. Låt oss bara säga att Vidja är som en stor skog (eheheheheh förlåt jenna) och varken jag eller Emelie (som har någorlunda koll på vart hon bor) hade ögonen på vägen, med tanke på att det var fri dryck inne i limon (eheheh). Detta ledde till att vi åkte längst in i Vidja, upp på någon stackares tomt.

När vi väl kom till Jenna så vart hennes släkt minst sagt imponerad eftersom att vi hade en fet hummerlimo.

JAJAJAAAA sen festade vi på som vanligt. Snipp snapp slut. (historier är tråkiga att skriva)



Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

Vilken läcker blogg du har :D

Och den var intressant att läsa!



Ta hand om dig. kram!

2010-06-20 @ 18:31:04
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: Mli - Vinn ett romantiskt paket hos mig :)

Fint :)

2010-08-10 @ 19:28:35
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0