few women admit their age, few men act theirs


Alltså, jag har gjort bort mig totalt nu..
Ni vet hur besviken/sur/helt jävla pissed off man blir när de i ens närhet inte grattar en när man fyller år?
Well, min pappa fyller år idag och jag har inte sagt grattis ännu. Båda har liksom varit hemma hela dagen och jag har liksom gått från "just det, ska gratta pappa snart" till att sova till att glömma bort helt. Ju längre det går av dagen desto svårare blir det också att gå dit och gratta honom, eftersom man blir så rädd att han tror att man har glömt bort helt att han fyller år.

Är det bara jag som lyckas försätta mig i såna här situationer eller vadå? Hur fan ska jag göra? Gå in till honom och kasta hans present på honom och säga grattis? Hur fan ska jag bete mig? Hahah, this is king, man. Jag vet inte hur jag ska gratta min egen pappa..
Det här blir ju bara mer och mer awkward.


Kommentarer
Postat av: sally

det går om man vill köpte en väska för ett tag sen för 10.000 så det går nog hur är det med dig

2010-03-05 @ 15:38:13
URL: http://www.bossdiva.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0