i would believe only in a God that knows how to dance

Heh. Ja. Dans.. Lite annorlunda. Jag var inte bra. Jag kan röra mig, men jag kan inta ta koreografi fick jag bevis på idag.
Önskar nästan att jag hade hela lektionen på video, för det hade ju varit rätt spännande..
Alltså.. jag skriver nästan allting som om jag har en dialog/monolog med mig själv.
Allting hör jag liksom i huvudet, tänker det samtidigt som jag skriver det. Känns sjukt.

I alla fall. Koreografi, ja.. Jag är en väldigt, väldigt, VÄLDIGT förvirrad människa och mitt närminne är sjukt kort. Jag måste typ upprepa någonting 1000 ggr för att jag ska kunna det.
Jag sjabblade bort mycket och stod liksom till slut och hoppade på stället i ren frustration. Vid ett tillfälle (innan jag ätit, i och för sig) blev jag så jäkla arg och frustrerad att jag till och med började gråta.
Ja, mina vänner, jag GRÄT i en dansstudio.

Jag har alltid innan velat ta danslektioner, vill liksom dansa hela tiden. Men nu kanske jag lägger den grejen på hyllan eftersom dans handlar om koreografi, något som jag bevisat mig vara urdålig på att ta.

Bild från kära Google.

Kommentarer
Postat av: Henna

Hej! :) Gå gärna in på min blogg och rösta på någon av mina designer för nelly.se nya bikini. Ha det bra :)

2010-03-26 @ 03:49:15
URL: http://heenna.blogg.se/
Postat av: Nemos syrra

HAHA, såg i min brorsas blogg att du stoppat SAW och haft sex mitt i - sjukt kul- jag har nämligen gjort samma sak!

Man ligger där och myser och blodet sprutar och tortyren når sin pik. Vad tänker man då? Jo.... man har sex såklart.

Dock hann vi inte pausa, vi var sjuka nog att låta filmen rulla i bakgrunden...

Trevligt att höra att det finns andra störda individer där ute ;)

2010-03-26 @ 09:53:47
URL: http://niki.blogg.se/
Postat av: Angelica Blick

sv; haha :D akta colan i halsen! de kan gå väldigt fel på! haha

2010-03-26 @ 13:43:07
URL: http://angelicablick.se
Postat av: djustd

önskar dig en jätte fin fredags kväll! Kram :)

2010-03-26 @ 22:07:35
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0