it's better to be pissed off than pissed on

HAH HAH HAH Vill typ döda datagrejerna från min skola. Visst, jag fick en ny laddare. Eller ja, "ny". Den var väl nyare än min jag hade innan, åtminstone. Det räcker tydligen för att få kalla den ny.
Den har nämligen dött nu och jag sitter vid en seg gammal stationär dator. Laddaren höll i en halv dags användande.
Tyckte väl att det var lite skumt att min var den enda som inte fungerade idag i klassrummet..

Allt jag kan säga är att jag är rätt pissed. Datornörd som jag är så behöver jag min dator konstant. 24 timmar om dygnet helst.
Ska fanimig gå upp till skolan imorgon innan jag kör restaurangpass för att kräva en ny jäkel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0