"just" drinking is quite hard for a klutz like me

Jag tänkte skriva ett litet inlägg tidigare idag när det hände en grej. Men det glömde jag bort och somnade till slut, men nu när jag har vaknat antar jag att det är dags.
He, jag lider nämligen av kronisk lathet och något som skulle kallas.. Hm, now what's the word? Mja, låt oss bara säga att jag är både lat och klantig. Och lite tankspridd, kanske.

Tänkte bara kolla med er om jag är den enda som fortfarande missar munnen så att jag får dricka över hela mig, början av täcket och allt som är i närheten?
Ett halvt glas påskmust fick jag betala för att jag är så klantig.



Kommentarer
Postat av: Råbban

Hehe jag brukar också missa min mun, men de är inget jag talar högt om :]

2010-03-31 @ 15:47:37
URL: http://robertbacklund.blogspot.com
Postat av: AMANDA FALK

åh fan vad typiskt -.-

Hoppas du får en härlig kväll!

2010-04-14 @ 19:06:59
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0