too much food can't be good for anyone

Halloj mina vänner.

Alltså, det här är inte hälsosamt för någon, men minst för mig.
Det här är alltså gårdagens nightsnack. x2,5. Jag tog mer en gång av alltihop, och den halva gången tog jag bara en skål med makaroner. Obsobsobs, det är inte bara vanliga makaroner, utan det är även MASSOR av smält smör också. Inte okej, inte okej.

Anledningen till att det inte alls är bra för mig är för att jag inte rör mig. Jag är liksom både lat och äter så djävulskt mycket. Det blir ju inte plus minus noll som det hade blivit om jag tränade också, utan jag går bara plus liksom. Eller minus, beroende på hur man ser det.

Utöver det där åt jag ju liksom middag också. Och frukost. Och lunch. Och 2 cheeseburgare när jag åkte till Farsta Centrum. Och godis. Ah, ni hajar grejen.

Kommentarer
Postat av: Molly

blir det inte ...... dyrt? hahah

2010-03-03 @ 12:04:13
Postat av: josefine

hahah mjo, men jag payante så det är lugnt ;)

2010-03-03 @ 14:30:54
URL: http://differentreflections.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0