when nothing goes your way

Blev ingen ny laddare igår. Pappa körde till och med mig till skolan, efter att han hämtat upp min klasskompis som bor 20 min ifrån oss.. Ehehe. Han är allt bra han.
Men i alla fall, väl uppe i skolan så bestämde jag mig för att äta lunch (why not? jag var inte hungrig, men det är djävulskt gott med mat) och efter det så gick jag upp till plan 3 där datateknikerna har sitt lilla rum.
Vad ser jag? Att de öppnar klockan ETT!!! ETT mina vänner. Fast deras lunch börjar elva, ja, ELVA!
Jag skulle ju börja jobba vid ett så inte sjutton kunde jag hämta ut en ny laddare.
"Well, vi brukar sluta tidigt på fredagar så jag kanske hinner upp då, för datasnubbarna drar ju vid tre."





... Tror ni vi fick sluta tidigare?

Kommentarer
Postat av: Madde

Haft en fin fredagskväll? Kram

2010-03-12 @ 23:23:40
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0