i had a monumental idea this morning, but i didn't like it

Igårkväll bestämde jag mig för att jag idag skulle gå upp en timme tidigare än vanligt för att ta en promenad, duscha och äta frukost på morgonen. (något jag aldrig gör på morgnarna)
Well, klockan ringde klockan 6.00 och jag kom inte längre än till min sängkant. Jag satte mig upp, tog på mig ett par mjukisbyxor, men sen tog det stopp och jag la mig ner för att sova igen. Min hjärna liksom övertalade mig att jag inte är så hurtig som jag vill tro!

Nu istället vaknar jag 6.55 och har tid för att klä på mig och borsta tänderna. Bra skit, bra skit.

Kommentarer
Postat av: emelie

Hej. förlåt för sent svar men har haft en bloggpuas kan man väl säga, men är nu tillbaka hoppas ja :) allt bra? kram

2010-05-04 @ 15:56:16
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0