when life goes right

Det var längesen jag faktiskt skrev något meningsfullt här. Eller ja, om något av det jag någonsin räknas som meningsfullt, dvs.

Oavsett vad så är jag back in business. Skolan är avklarad, väntar bara få att gå till skolan nu på torsdag, 3 juni, för att sätta min fot på John Bauergymnasiet i Liljeholmen för sista gången.
Champagnefrukost är planerad hos mig för de som är bosatta i Trångsund (eller har varit bosatta här, eller bara är randomt off vanligtvis), ska dricka, äta melon och jordgubbar, sedan sätta oss i en vit limousine (svart hummerlimo var planerad, men gick sönder invärtes) för att bege oss mot skolan. Dricka mer, säga hejdå, få betyg och sedan åka färjan över till Riddarholmen. Därifrån ska vi hoppa på flaket och åka några timmar, sen hem och dricka och äta gott med släktingar och familj.
Livet går bra nu.

Lakan till flak är fixat (blev mobbat, men kan inte bli så mycket annat med vår klass). Ser ni något flak den 3 juni som har ett ":ppPppPPpp"skämt på sig är det mest troligt vårat.
Alla läxor är klara. Har möjligtvis safeat två MVG i ämnen jag absolut inte trodde att jag skulle få MVG i.
Ska jobba på tisdag. CHOMPIZZAR, det går bra nu!



(bild från fyllebrännboll med halva klassen, klad cheeey)

HUR MÅR NI NU NÄR DET ÄR SOMMARTID!??!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0